מונופולים, השכר של אמהות, ועוד

 

הודעה מנהלתית – שמחתי להיענות להזמנה של תאגיד השידור הציבורי החדש, ואני מעביר את עיקר הבלוג שלי לשם. הבלוג יישאר בחיים בשביל דברים ממש ממש טכניים ומלאים בגרפים, אבל רשימות בשפת בני אנוש ילכו בעיקר לשם. כאילו, ל"כאן". כאילו… הבנתם. בינתיים התפרסמו הרשימות הבאות:

מונופול בארוחת הערב

והאם המחיר של אמהות הוא ירידה בשכר?

10 תגובות בנושא ״מונופולים, השכר של אמהות, ועוד"

  1. לעניין שכר האמהות (זה כאן?)
    וביתר פירוט לעניין העבודה השווה ואותו מספר שעות העבודה.
    ובכן, לי נראה שהבחירה שלא לנסוע פגעה בשכר האמהות
    א. צמצום המשרות הזמינות, וזאת בהנחה שאיזורי מגורים ועבודה אינם בהכרח קרובים, ובהנחה שתחומי תעסוקה מסויימים נוטים להצטופף בצברים. סירוב לנסוע לאזורים מרוחקים מקטין את אפשרויות הבחירה שלהן ומחליש את עמדתן במו״מ על שכר.

    אהבתי

      1. כמו כן, העדר התגובות חסר לי. פעמים רבות מגיבים נבונים שאלו אותך שאלות קשות על הפוסט, וההבהרות שלך או תיקונים בעקבות התגובות עזרו לי.

        אהבתי

      2. לא נראה לי שאני אקרא דברים שלך "כאן", אני קורא דרך RSS. תן לנו משהו להיאחז בו אסף, איך חובבי הרסס יכולים להמשיך לעקוב אחריך?

        Liked by 1 person

  2. לחובבי ה RSS – קודם כל תודה. שנית – אנשי התאגיד כרגע עסוקים בדברים קצת יותר גדולים מהאפשרות להוסיף RSS לבימה שלהם. בקרוב, או שיהיה להם זמן גם לזה, או שאני אחזור לפרסם בבלוג פה 🙂

    אהבתי

      1. אפשר לפתוח פה פוסט על כל פרסום, כך גם יהיה קישור לכל מה שאתה מפרסם, וגם זה יהיה מקום שנוכל לדון ולהעלות שאלות והערות ביחס לפוסט שהתפרסם.

        Liked by 1 person

  3. מצטרפת למגיבים.
    לדעתי, אם זה לא מעמיס עליך תפרסם במקביל באתר התאגיד ובבלוג.
    האפשרות לתגובות היא חשובה

    אהבתי

כתיבת תגובה